چرا زمینه و کیفیت در Lead Gen بر حجم های بالاتر با کمترین هزینه می زند؟

[ad_1]

متن نوشتهبا تماشای اتفاقاتی که برای برخی از «ایده‌های بزرگ» با بودجه خوب آمده است، به این فکر کرده‌ام که چگونه این تجربیات GTM فناوری ما را روشن می‌کند. خرابی هایی مانند کاهش 2 تریلیون دلاری کریپتو در سال 2022 یا رونق غیرمنطقی سافت بانک که منجر به ضرر 27 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاران در نگاه به گذشته قابل اجتناب به نظر می رسد. پس چگونه در مورد رشد مداوم تبلیغات برنامه ای کم هزینه علیرغم تأثیرات منفی نام تجاری (و نرخ قابل توجه تقلب آشکار). یا این واقعیت که در بازارهایی با اندازه های اساساً ثابت، بازاریابان به دنبال حجم روزافزون «سرنخ ها» با هزینه کمتر و کمتر هستند. در مورد افزایش مداوم تماس های سرد با سرعت بالا توسط SDR های ضعیف چطور؟ و وقتی Chat GPT واقعاً فعال شود، چه اتفاقی برای صندوق‌های ورودی می‌افتد؟ پس چرا مردم به دنبال چیزهایی هستند که کار نمی کنند؟ چرا انرژی خوب را بعد از بد خرج می کنیم؟

دانیل کانمن، اقتصاددان رفتاری برنده جایزه نوبل، می گوید که این به این دلیل است مغز ما اساسا “تنبل” است. این بدان معناست که ما مستعد پیروی از دستورات هستیم، حتی زمانی که آنها ناآگاه هستند، به روندهایی که در تضاد با منافع واقعی ما هستند، ملحق می شویم و غیره. بازاریابی B2B نیز از این الگو مستثنی نیست، اما مطمئناً می توانید بهتر عمل کنید.

این ممکن است در تیم های GTM شما اتفاق بیفتد

متخصصان آموزش دیده GTM معمولاً پیوندهای مفهومی بین ROI و مفاهیم اصلی مانند تقسیم‌بندی، هدف‌گیری، نزدیکی به بازار یا زمینه و ارتباط خریدار را درک می‌کنند – با این حال آنها همچنان مستعد ترجیح برش‌های کوتاه هستند. بارها و بارها، تیم‌ها الهام گرفته‌اند تا آخرین روندهای اجرایی را تعقیب کنند و در عین حال از مسدود کردن و مقابله اولیه غافل شوند. و در حالی که ساختن یک موتور GTM موثرتر علم موشک نیست، نیاز به کار مداوم، تمرکز و پشتیبانی اجرایی دارد. متأسفانه، در دنیایی که تحت فشار برای انجام هر کاری سریع‌تر و ارزان‌تر است، به نظر می‌رسد که با این جریان راحت‌تر از انجام درست کار درست انجام شود.

به عنوان رهبران B2B GTM، در زمانی که اتوماسیون ML و مدل‌های زبان بزرگ هوش مصنوعی نوید کارایی بیشتر و بیشتر را می‌دهند، این وظیفه همه ماست که مطمئن شویم آنچه را که در مورد محرک‌های کلیدی اثربخشی ایجاد کسب‌وکار می‌دانیم فراموش نمی‌کنیم. به عنوان مدیران، ما باید از تیم‌هایمان در کار هوشمندانه‌تر به جای سریع‌تر و ارزان‌تر حمایت کنیم. من اکنون این را می نویسم زیرا در حال حاضر چیزهای زیادی در خارج از کشور اتفاق افتاده است که می توان آنها را به راحتی بهبود بخشید!

شکست تقریبا تضمینی بازاریابی «خارج از بافت».

وقتی می خواهیم کار کنیم، وقفه ها واقعا ما را آزار می دهد. ذهن ما در تلاش است تا دو چیز بسیار متفاوت را همزمان پردازش کند. با آنها “گوریل نامرئیتحقیقات، دانشمندان کریستوفر چابریس و دانیل سیمونز ثابت کرد که ورودی های خارج از متن به سادگی تنظیم می شوند. بنابراین، اگرچه ممکن است به طرز جذابی ارزان باشند، اما واقعاً منطقی نیست که چیزهایی مانند تبلیغات برنامه‌ای خارج از زمینه، تماس‌های سرد در ساعات عجیب روز و غیره به‌خوبی کار کنند. برعکس، در اینجا در TechTarget، ما شواهد فراوانی داریم که نشان می‌دهد وقتی خریداران درگیر سفر خریدار هستند، به معنای واقعی کلمه از دخالت محتوای مرتبط استقبال می‌کنند. برای اینکه سریع‌تر از سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی خود بیشتر به‌دست آورید، در مورد چگونگی بهره‌گیری بهتر از خریدار و زمینه خرید به سختی فکر کنید.

قدرت “در زمینه” برای نتایج بهتر کسب و کار

برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه تفکر “زمینه ای” واقعاً می تواند به نفع شما باشد، با برخی از متخصصان TechTarget تماس گرفتم که هر روز به مشتریان ما در این زمینه کمک می کنند. از آنجایی که آنها به بازارهای شما و خریداران درون آنها نزدیک تر هستند، می توانند به شما کمک کنند تا پیشنهادات خود را بهتر بسازید و معاملات بیشتری را سریعتر پیدا کنید. زمینه مناسب به طور قابل توجهی جذب محتوا را بهبود می بخشد. برای مشتریان بالقوه شما، پیچیدگی تصمیم گیری را کاهش می دهد. حتی نشان داده شده است که به شما در دستیابی به قیمت بهتر کمک می کند.

کلی دامور، مدیر ارشد محتوا

متن نوشته“من فکر می کنم یک مثال خوب از زمینه و مجاورت ناشی از چگونگی توسعه پوشش ما از فضای هوش مصنوعی در TechTarget است | هوش مصنوعی سازمانی ما در 4 ماه اول 15 درصد بیشتر از تمام سال 2022 داستان در این منطقه در حال انفجار انجام داده ایم.

جان مک نایت، EVP، تحقیق و استراتژی، گروه استراتژی سازمانی

متن نوشته«در گروه استراتژی سازمانی TechTarget، تحلیلگران ما نه تنها در دسته خود غرق هستند، بلکه غرق در نیازهای خریداران و کسب و کار مشتریان هستند. به این ترتیب ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم موقعیت خود را به خوبی تنظیم کنند. ما می‌دانیم که نیازهای مشتری و توانایی‌های مشتری کجا تلاقی و همسو می‌کنند.»

آدام دیویس، پدر، مدیر، راه حل های تبلیغاتی

متن نوشتهزمانی که مشتریان منطق روشنی را درک کنند که چگونه تبلیغات در شبکه TechTarget واقعاً کار می‌کند، به مکالمه‌ای کاملاً متفاوت با عرضه‌کنندگان نمایشگر دیجیتال خود که فقط بر مفاهیم مبتنی بر CPM پایین تمرکز می‌کنند، عادت می‌کنند.»

اندی برینی، مدیر ارشد تولید

متن نوشتههر بار که تجزیه و تحلیل را انجام می‌دهیم، شگفت‌زده می‌شوم که دانستن اینکه چه کسی را هدف قرار دهیم و چه چیزی را باید بگوییم چه تفاوتی در موفقیت بازاریابی و گسترش فروش دارد. اصطلاح «شخصی‌سازی» واقعاً تفاوت بین حدس زدن و دانستن را درست نمی‌کند.»

دیوید ادواردز، مدیر ارشد، مدیریت محصول

متن نوشتهBrightTALK توسط TechTarget همه چیز در مورد زمینه است. البته ما در قالب ویدیویی هستیم که خریداران بیشتر و بیشتر آن را ترجیح می‌دهند، اما بر خلاف یک پلتفرم وبینار عمومی – یک پلتفرم نرم‌افزاری بدون سوخت – BrightTALK با رویدادهای مجازی سفارشی در مورد موضوعات مهم مرتبط با خواسته‌های خریداران، زمینه بیشتری را برای مشتریان خود ایجاد می‌کند. چیزی که باید بفروشند.»

ایجاد زمینه خرید پشتیبانی تصمیم – خریدار و نزدیکی خرید – که TechTarget است

کل مدل کسب‌وکار TechTarget به ارائه اطلاعاتی بستگی دارد که خریداران فناوری سازمانی در هنگام نیاز به کمک برای تصمیم‌گیری‌های خرید پرهزینه و بالقوه پرخطر به آن نیاز دارند. بیش از 30 میلیون نفر از این متخصصان در مطالب سرمقاله مورد اعتماد ما مشترک می شوند زیرا به آنها و شرکت هایشان کمک می کند تا موفق شوند – به ویژه در شرایط تجاری بسیار رقابتی. این تمایل آنها برای انتخاب کردن برای دریافت اطلاعات مربوطه از ما است که به ما امکان می دهد – با مطالعه علایق و اقدامات آنها – با اطلاعات بیشتر و مرتبط و مفیدتر به اعضای خود خدمات بهتری ارائه دهیم. و از آنجا که این اعضا با کمال میل وارد این مبادله ارزش انتخابی شده‌اند، ما می‌توانیم داده‌های غنی از هدف خرید را که مشتریان فروشنده‌های فناوری ما به آن‌ها وابسته هستند به رقبای خارج از رقابت ارائه کنیم. به عبارت ساده تر، خریداران فناوری سازمانی بیشتر از هر جای دیگری به TechTarget می آیند تا راه حل ها را تحقیق کنند. آنها بیشتر از هر جای دیگری تحقیقات خرید خود را در 150 وب سایت فوق خاص و بیش از 1100 کانال ویدیویی B2B ما انجام می دهند. در مقیاس و دقت در صدها دسته‌بندی فناوری، داده‌ها در پلتفرم داده‌های Priority Engine Prospect-Level Intent™ تصویری باورنکردنی از این زمینه ارائه می‌دهند.

به یک متخصص پینگ بزنید اینجا، برای اینکه نگاهی عمیق به این داشته باشید که چگونه زمینه بهتر می تواند برای تسریع اهداف شما کار کند.

تبلیغات دیجیتال b2b، استراتژی محتوا، متنی، داده های هدف

[ad_2]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن