هنر و علم پیام‌رسانی ساختمان

[ad_1]

اریک پن

رئیس شرکای جهانی + بازاریابی اتحاد، اوراکل

این وبلاگ بخشی از مجموعه ای است که دیدگاه های مدیران بازاریابی شریک در سراسر جهان را برجسته می کند. تجربیات نویسندگان مهمان ما در مواجهه با چالش‌ها در اکوسیستم شریک و بینش آنها را از سال‌ها تجربه‌شان خواهید شنید.

مقدمه معمول یک قرارداد مشارکت چیزی شبیه به این است: طرفین توافق می کنند که با هم کار کنند، راه حل های مشترک ایجاد کنند، فروش و بازاریابی مشترک را فعال کنند و به یکدیگر کمک کنند تا وارد بازارهایی شوند که فرصت های افزایشی و جدیدی را برای رشد تجارت و موفقیت مشتری فراهم می کند.

برای تقویت اتحاد و مشارکت، برای دو یا چند شرکت اساساً مهم است که پیام‌ها و محتوای مشترکی را توسعه دهند که بخش‌های بازاریابی را برای ارائه فعالیت‌های آگاهی و تولید تقاضا توانمند می‌سازد. پیام‌های مشترک فروشندگان را قادر می‌سازد تا پیشنهادی را به مشتریان و مشتریان بالقوه ارائه دهند که به عنوان راه‌حلی که از یک شرکت می‌آید طنین‌انداز می‌شود.

در حرفه خود نمونه های زیادی از مشارکت با پیام های مشترک قدرتمند را دیده ام. به عنوان مثال، در بازه زمانی 2009-2010 VMware، Cisco و EMC یکی از اولین نسخه های راه حل ابر خصوصی را ایجاد کرد. سازندگان پیام‌رسان یک سه‌گانه قدرتمند ایجاد کردند که کل صنعت را حول زیرساخت‌های فوق همگرا راه‌اندازی کرد. در سال 2016، AWS و VMware یک پیام قدرتمند برای مشتریان VMware ایجاد کرد تا در برجسته ترین ابر جهان کار کنند. در سال 2022، یک رابطه بسیار قدرتمند آغاز شد NVIDIA و Deloitte برای کمک به شرکت‌ها در ساخت و بهره‌برداری آسان از خدمات هوش مصنوعی و Metaverse همکاری کرد.

یک رویکرد برای ایجاد پیام‌های مشترک برای راه‌حل شریک، ارزش پیشنهادی قانع‌کننده یک راه‌حل را با اولویت‌ها، روندها و داده‌های هزینه‌های حاصل از نظرسنجی‌های تحلیلگران و CIO مقایسه می‌کند. Oracle Cloud و VMware برای راه حل ترکیبی خود انجام دادند. در نتیجه، کنترل، امنیت و پیش‌بینی‌پذیری در صدر فهرست گزارش‌ها و ویدیوهای تحلیلگران سال 2021 بود.

من مفتخرم که بخشی از جامعه Visionaries بازاریابی شریک هستم. در 29 مارس 2023، من این فرصت را داشتم که در مورد موضوع مورد علاقه‌ام – پیام‌رسانی شریک، با همکاران صنعتم آنی مارتین (مایکروسافت)، لنا ویگرینگ (Dataminr) و Tyillere Hansen (Slack) بحث کنم. در میزگرد، پیام: هنر و علم ساختمانآنها نظرات، دیدگاه ها و دستورالعمل های تخصصی خود را برای توسعه پیام های مشترک با اتحادها و شرکا به اشتراک گذاشتند. در اینجا چند نکته کلیدی از گفتگوی ما آورده شده است.

هنگام تدوین پیام “با هم بهتر است” با یک اتحاد استراتژیک به چه چیزی فکر می کنید؟

آنی مارتین: “گام اول باید شامل تعریفی از افراد درگیر در شراکت باشد تا تعریف “بهتر” در “بهتر با هم” چیست. نام تجاری و پیام رسانی مشترک چیزی بیش از کنار هم قرار دادن دو لوگو است. باید بپرسیم چه چیزی یک مشتری را وادار می کند که با ما همکاری کند؟ ما باید یک پیام ارزش مشترک را در ابتدای مشارکت بیان کنیم. کاهش سرعت برای تعریف بهتر، ما را برای موفقیت آماده می کند.»

فرآیند و رویکرد معمول برای توسعه پیام مشترک چیست؟

لنا ویگرینگ: “بحث اول باید شامل تیم های بازاریابی محصول از هر دو شریک باشد و بپرسد، “این چه نوع مشارکت است؟” در برخی سناریوها، مشارکت یک راه حل یکپارچه است. در موارد دیگر، این یک مشارکت است که در آن مشتری دو محصول را با هم خریداری می کند تا راه حلی ایجاد کند. به دست آوردن حامی مالی اجرایی و مشارکت دادن رهبری فروش اساساً برای توسعه پیام‌رسانی قوی شریک مهم است. عناصر دیگر شامل ساخت محصولات قابل تحویل و ایجاد یک حلقه بازخورد برای کمپین های فروش و بازاریابی بخشی از این فرآیند است. این یک روال انجام شده نیست. پیام رسانی باید در طول زمان تنظیم و بهینه شود.

پیام رسانی چگونه مستند شده و در نهایت با فروش و بازاریابی اجرا می شود؟

Tyillere Hansen: “مستند کردن فهرستی از دارایی ها و نحوه استفاده از آنها اولین قدم است. به طور معمول، فهرستی از دارایی‌های عرضه‌شده به بازار شامل ایجاد اسلایدهای مدولار است که امکان ادغام در عرشه‌های زمین را برای معماران/مهندسین راه‌حل و فروش فراهم می‌کند. سایر دارایی ها شامل کارت های جنگ فروش، خلاصه راه حل های مشتری و صفحات وب سایت است. پیش بینی انتظارات با فروش و بازاریابی به اجرای نحوه استفاده از پیام کمک می کند. تیم ها باید نحوه بررسی اسناد را بدانند. تعریف انتظارات برای یک برنامه شریک باید روشن کند که چگونه برند مشترک نشان داده می شود، با در نظر گرفتن اینکه رقبا چگونه برند مشترک را درک می کنند، مشخص می کند که چه زمانی چرخه های بررسی اتفاق می افتد، حمایت از تیم های حقوقی و سایر تیم ها برای بررسی پیام مشترک. اگر مردم همه این عناصر را درک کنند، اجرای آن تعجب آور نخواهد بود.»

آنی، لنا و تیلر همچنین بهترین روش‌ها را هنگام ایجاد پیام‌های ارزش مشترک به اشتراک گذاشتند.

  • لنا ویگرینگ: «تازه و به روز نگه داشتن پیام کاری دشوار است. محل نگهداری اسناد را مشخص کنید و چه کسی پیام‌رسانی را مدیریت خواهد کرد. یک فرآیند حلقه بازخورد را برای اصلاح و به‌روزرسانی پیام‌ها اعلام کنید.”
  • آنی مارتین: «یک روش برای پاسخگویی به تغییرات بازار اجرا کنید. به روز رسانی پیام ها بسیار مهم است. در طول همه‌گیری، به تیمم دستور دادم که پیام‌های شریکمان را طوری تنظیم کنند که جاری باشد.»
  • Tyillere Hansen: «بازخورد مشتریان از رویدادها ارزشمند است. در رویدادها، ما می‌توانیم در زمان واقعی ببینیم که مشتریان چگونه به پیام واکنش نشان می‌دهند و آیا ارسال می‌شود یا خیر.»

در پایان جلسه، یک سوال جالب از حضار پرسیده شد: «چت GPT و Bard چگونه بر توسعه پیام‌رسانی تأثیر می‌گذارند؟» آنی گفت: “من در مورد آن بسیار هیجان زده هستم. این باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود، می‌توانم سؤالات عمیق بپرسم، این می‌تواند یک سرویس جمع‌آوری باشد تا بتوانم فکر و شخصیت خود را اضافه کنم و به کار ببرم.»

Tyillere از ChatGPT برای کمک به ایجاد یک اسکریپت برای یک پادکست استفاده کرده است که ایده‌هایی برای موضوعات ارائه می‌کند و ساعت‌ها در زمان صرفه‌جویی می‌کند. البته، این فرآیند کامل نبود، و Tyillere خروجی ChatGPT را روشن کرد و آن را با نکاتی که هوش مصنوعی شامل نمی‌شد، اصلاح کرد. لنا گفت: «این فناوری کمک می‌کند تا برخی از کارهای اولیه‌ای را که به‌هیچ‌وجه دچار مشکل می‌شوند، حذف کنیم. این قابلیت به افراد اجازه می دهد تا انرژی را روی چیزهای دیگری مانند اندازه گیری و بهینه سازی متمرکز کنند. من سود زیادی در اینجا می بینم.»

برای اطلاعات بیشتر و بهترین روش‌ها در مورد ایجاد پیام‌های مشترک مؤثر، تماشا کنید پیام: هنر و علم ساختمان. و هنگامی که پیام های شریک خود را ساختید، تماشا کنید ایجاد یک برنامه بازاریابی موفق با شرکا برای کشف عناصر حیاتی یک برنامه بازاریابی شریک موفق

بازاریابی شریک، اکوسیستم های بازاریابی شریک

[ad_2]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن