کتاب عرضه Lunch جف واکر

فرمول سری یک میلیونر اینترنتی در کتاب جف واکر بیان می کند یک فرآیند سه مرحله راه اندازی کسب کار مطرح می شود. این کتاب داستان های زیادی را از خود نویسده بیان می کند و به صورت رایگان هم در وب سایت دیجی مک ترجمه شده است.

اینجا فرمول سه مرحله برای شروع کسب کار بیان می شود که به عنوان پیش عرضه معرفی می شود.

 

پیش عرضه آغازگر راه اندازی یک محصول موفق

این روش به صورت مستقیم برای فروش محصول استفاده نمی شود بلکه از چند مرحله و چند تکنیک روانشاسی استفاده می کند. با یک ایمیل می توان لیست مخاطبین خود شروع کرد.

«یک ایمیل کوتاه 80 کلمه‌ای با این موضوع: خبر فوری و یک خواهش»  این ایمیل کوتاه و هدفمند، به مشتریان اعلام می‌کند که به زودی محصول جدیدی ارائه خواهد شد و سپس از آن‌ها می‌خواهد که به چند سوال در مورد محصول پاسخ دهند (که این یعنی تحقیقات بازار قبل از ارائه محصول). هیچ وعده اغراق‌آمیزی به مشتری ندهید. همین اطلاعیه کوتاه و درخواستی برای کمک، به گفته نویسنده، 95درصد مواقع کارساز است.

در این مرحله شما خواست مشتریان را اولیت خود قرار می دهید تا محصول ارزشمند برای مشتریان ایجاد کنید و از سمتی دیگر محصول خود را برای مشتریان ارزشمند می کنید.

 

مراحل سه‌گانه پیش راه‌اندازی را به ترتیب شرح می‌دهیم

مرحله یک محتوای پیش از عرضه «چرا مشتری باید به محصولتان اهمیت بدهد؟». در این بخش به این سوال جواب می دهید و می گویید این محصول که کمکی به شما خواهد کرد و چه نتایج را برای شما ایجاد می کند.  مثلا اگر دیجیتال مراکتنیگ هستید چطور نرخ تبدیل را دو برابر کنیم. در این بخش روی مزایا محصول تمرکز کنیم و نتایج نهایی که برای مشتری خواهد داشت.

مرحله دوم : اطلاعات مختصری درباره تحولاتی که وعده داده‌اید، ارائه کنید.

در کمپین دو سه روز بعدی روی مشتری های واقعی تمرکز می کنیم و می گوییم که چه تاثیر روی مشتریان داشته است و داستانش را بیان می کنیم. و کمی دقیقتر موضوع را باز می کنیم. چطور با این سیستم توانستند نرخ تبدیل خود را چند برابر کنند و به جای تمرکز روی ترافیک و هزیته بیشتر با همان کارها درآمد چند برابری کسب کنند.

 

مرحله سه: به این سوال پاسخ می دهد: «چگونه مشتری با محصول من متحول می‌شود؟»  در این مرحله مشتری را با محرکه کمیابی در زمان و هزینه و ارائه ویژگی عالی ارائه می دهیم که در مدت مشخص استفاده نکنید از دست می دهید. در این مرحله باید مشخص کنید که: چگونه یک مشتری قادر خواهد بود محصولتان را به دست آورد؟ چه مدت باید برای راه‌اندازی واقعی صبر کند؟ و برای اولین مشترکین چه مزیتی در نظر گرفته شده است؟ با مزایایی که برای اولین مشترکین ارائه می‌کنید، 

حتی در این کتاب داستانی کسی را که هنوز محصول خود را تکمیل نکرده بود آورده شده که با استفاده از این روش فروش اولیه خوبی ایجاد کرد و توانست درآمد عالی کسب کند.

برای فهرست کوچک شروع کار هم راه حلی خوبی ارائه شده است و استفاده از فهرست اشتراکی است.

در حوزه کاری خود افراد به جستجوی سایت های بپردازید و با برسی بهترین سایت ها وارد صحبت شوید قاعدتا از روی لطف با شما کار نمی کنند و باید پیشنهاد ارزشمندی ارائه دهید ولی قبل اجرا این پیشنهاد روی فهرست خود تست ها و ارزیابی انجام دهید تا بهترین روش را استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن